• Lastebil på veien

Kundebasert nettbutikk

Vi har nettbutikker for mange av våre kunder. Dette gjør logistikk, distribusjon og kontroll mer effektivt for oss og våre kunder.

Mange av våre kunder ønsker en forutsigbarhet i levering av produkter, men også klarere retningslinjer på tvers av avdelinger når det kommer til hvilke profileringsprodukter som skal brukes. Noen ønsker i tillegg å opprette egne personalbutikker hvor hver ansatt kan kjøpe bekledning og produkter.

Vi bruker nettplattformen Word Press, og legger vekt på å skape en intuitiv og enkel brukeropplevelse for våre kunder. Nettbutikkene kan tilpasses kundens behov, og alle produktene fotograferes hos Strømmes.

Nettbutikken er direkte integrert mot vårt Visma Business system, og ved bestilling vil faktura utstedes via dette systemet. Lagerstatus synkroniseres også direkte i nettbutikkene. I våre personalbutikker vil betaling foregå via Vipps eller PayEx (Visa)

Kundereferanser: Equinor, Atea, PWC, Thon, KLP, Veidekke, Espira, Bilia, VY, Statkraft og Boligpartner.

Lager og logistikk

Fra vårt hovedlager lagerføres og distribueres den generelle vareflyten. Vårt moderne distribusjonslager har en total størrelse på 2000 pallplasser samt et eget plukklager for våre 42 nasjonale lagerkunder. Årlig sendes det ut ca. 30.000 forsendelser fra hovedlageret. Våre primære samarbeidspartnere innen transport er Bring og DHL.

Kundereferanser er blant annet Sparebank 1-alliansen, Equinor, Tine, Veidekke og Høyre. Om ønskelig håndterer vi også pakking i gavepapir (miljøstandard) og fordelingsoppdrag.

Strømmes har en målsetting om sterk reduksjon av plast i all emballering.

Utsendelsene er knyttet opp mot Consignor og Visma Business slik at alle våre forsendelser vil generere en sporingsinformasjon til kundene.

Normal utsendelsestid fra våre kundelager er samme dag dersom bestillingen registreres innen kl. 1200, men senest dagen etter.

Lageret har også kapasitet til å ta på seg eventuelle hasteoppdrag som måtte komme.